نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

کار سخت فوتبالیست های ساحلی ایران

  • کد خبر: ۱۳۳۰۱۸
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کار سخت فوتبالیست های ساحلی ایران
امشب تیم‌ملی در نیمه‌نهایی جام بین‌قاره‌ای به مصاف امارات می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی هرسال به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و تیم‌ملی ایران به‌عنوان نایب‌قهرمان دوره قبلی، در پی کسب چهارمین عنوان قهرمانی‌اش در یازدهمین دوره است. ساحلی‌بازان کشورمان از سه‌شنبه هفته گذشته کارشان را در جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ و در مرحله گروهی شروع کردند.
تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در دوره قبلی با نتیجه ۳-۲ فینال را به روسیه واگذار کرد.

این تیم در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ فاتح جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی شده و همراه با برزیل و پس از روسیه که چهار عنوان قهرمانی به‌دست آورده است، پرافتخارترین تیم مسابقات به حساب می‌آید. روسیه این عنوان را پارسال از ایران و برزیل گرفت و اینک در غیاب این تیم در سال ۲۰۲۲، ایران و برزیل در پی قهرمانی چهارم هستند. این مسابقات با حضور هشت تیم برتر فوتبال‌ساحلی دنیا در دبی برگزار می‌شود.

پیروزی مقتدرانه مقابل آمریکا و پاراگوئه

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران اولین بازی‌اش در مرحله گروهی را مقابل پاراگوئه انجام داد و در پایان موفق شد این حریف آمریکای‌جنوبی را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد. گل‌های ایران در این بازی را مختاری، میرشکاری (دو بار)، احمدزاده، شیرمحمدی و بازیکن پاراگوئه (گل‌به‌خودی) به ثمر رساندند.

ملی‌پوشان کشورمان در مرحله گروهی، گام دوم را هم با شش‌تایی‌کردن آمریکا، محکم برداشتند. تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان در دومین بازی‌اش، چهارشنبه به مصاف آمریکا رفت و در پایان موفق شد یانکی‌ها را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد. گل‌های ایران را در این دیدار محمد معصومی‌زاده (دو گل)، محمدعلی مختاری (دو گل) سیدمهدی میرجلیلی و سعید پیرامون به ثمر رساندند.

نبرد نفس‌گیر با سامورایی‌ها

در آخرین بازی مرحله گروهی، اما کار ملی‌پوشان کشورمان مقابل ژاپن دشوارتر از دو بازی قبلی بود و پیروزی مقابل سامورایی‌ها آسان به‌دست نیامد. پنجشنبه‌شب ساحلی‌بازان کشورمان که صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کرده بودند، برای قطعی‌کردن صدرنشینی و کسب سومین برد به مصاف ژاپن رفتند. درحالی‌که پنج دقیقه از شروع بازی گذشته بود، شیرمحمدی با ضربه‌ای فنی گل اول را برای ایران به ثمر رساند تا وقت اول با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع وقت دوم درحالی‌که زمان کمی گذشته بود، موحد محمدپور توپ را در اختیار گرفت و با ضربه‌ای برگردان فاصله را به عدد دو رساند.

بازی در اختیار ایران بود، اما در صحنه‌ای که دروازه‌بان تیم‌ملی جلو آمده بود، محمد معصومی‌زاده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه ۲ بر ۱ شود. چند دقیقه پس از این گل و پس از اینکه تیم‌ملی کشورمان به‌دلیل اخراج یکی از نفراتش، کار را با یک یار کمتر دنبال می‌کرد، سامورایی‌ها توسط آکاگومو کار را به تساوی کشاندند.

در وقت سوم و پس از گذشت چهار دقیقه، حمید بهزادپور، دروازه‌بان ایران، با شوتی زیبا گل سوم را وارد دروازه ژاپن کرد. درحالی‌که پنجاه ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، کابای، دروازه‌بان ژاپن، گل ایران را با یک شوت تلافی کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود. با این نتیجه، وقت اضافه سه‌دقیقه‌ای برای تعیین برنده برگزار شد.

با شروع وقت‌های اضافه، درحالی‌که ۴۳ ثانیه به پایان مانده بود، با خطا روی امیرحسین اکبری، یک ضربه ایستگاهی برای ایران به دست آمد و این بازیکن با شوتی زیبا گل چهارم را به ثمر رساند تا تیم‌ملی با نتیجه ۴ بر ۳ ژاپن را شکست دهد و به‌عنوان صدرنشین، راهی مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات شود.

میزبان، حریف آخر ملی‌پوشان در راه فینال

ملی‌پوشان فوتبال‌ساحلی ایران که قهرمان سه دوره از جام بین‌قاره‌ای شده‌اند، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل امارات میزبان قرار خواهند گرفت که پس از برزیل به‌عنوان تیم دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافت. دیگر دیدار نیمه‌نهایی را هم برزیل و پاراگوئه برگزار خواهند کرد. درصورتی‌که ایران و برزیل به پیروزی احتمالی در دیدار‌های نیمه‌نهایی دست یابند و فینالیست شوند، شاهد فینالی خواهیم بود که فتح آن، هرکدام از دو تیم را از دیگری جدا و در کنار روسیه با چهار عنوان قهرمانی، به پرافتخارترین تیم جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی تبدیل خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->